-->
;

Saturday 26 August 2017

author photo


Jika anda mengikuti perkembangan keluarga selebriti Hanis Zalikha, Hairul Azreen dan Yusuf Iskandar,  pasti Instagram anda dipenuhi dengan gambar mereka sekeluarga yang sedang bercuti.

Pasangan bahagia Hanis Zalikha dan Hairul Azreen sedang menikmati percutian di pulau yang sangat popular iaitu Pulau Meldives. Tidaklah pelik sangat untuk mereka ini bercuti tetapi apa yang mengejutkan sebenarnya adalah tempat penginapan keluarga itu.

Mereka telah menginap di sebuah villa mewah,Soneva Jani yang mana harganya adalah terlampau mahal.

Menurut laman web rasmi villa mewah itu, harga untuk penginapan satu malam mencecah harga serendah AS$3,055 (RM13,054) hingga AS$18,230 (RM77,897).


Memang bertuah badan jika menjejakkan kaki ke sana, namun buat masa ini hanya mampu memasanga angan-angan sahaja dahulu.

Jika anda 'stalk' Instagram pasangan ini, sememangnya akan penuh dengan gambar dan video yang dikongsikan buat peminat tersayang mereka. Pastinya peminat akan terasa begitu teruja melihat keindahan tempat itu. Malah bertambah terua apabila melihat gelagat mencuit hati Yusuf Iskandar yang kacak berkemeja putih.

Jom tengok beberapa gambar perkongsian Hairul dan Hanis sepanjang mereka bercuti semalam di kepulauan itu.



This post have 0 coment rios


EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post