-->
;

Wednesday 29 January 2020

author photo

Telemovie Lagu Untuk Suri akan ditayangkan di saluran TV3 untuk slot cerekarama pada minggu ini. Menarik telemovie ini bakal menampilkan pelakon seperti Naim Daniel, Sissy Iman dan Sweet Qismina dan ramai lagi. Telefilem ini diterbitkan bersempena AJL34.

Details
Tajuk : Lagu Untuk Suri
Tarikh Tayangan : 1 Februari 2020
Waktu Siaran : Sabtu, 9:00 malam
Saluran : Slot Cerekarama TV3
Pengarah : Syam Aimar
Terbitan : Primeworks Studios

Watak Pelakon
Naim Daniel (Johan Abhar), Sissy Iman, Sweet Qismina, Jesse Lim, Aida Aris, Aman Graseka

Sinopsis Lagu Untuk Suri

Cerita ini mengisahkan tentang Johan Abhar yang bercita-cita ingin menjadi seorang penyayi terkenal tetapi kurang dipersetujui oleh ayahnya yang menggap menjadi seorang penyayi hanyalah kerjaya sementara ketika dikenali ramai dan apabila jatuh tidak akan ada sesiapa yang akan membantu.

Walaupun begitu Johan tetap dengan impiannya untuk menjadi penyayi. Johan mempunya dua sahabat iaitu Zam dan Sara. Sara adalah rakan yang sangat membantu Johan untuk menjadi penyanyi.

Dalam masa yang sama Johan berkenalan dengan Suri seorang gadis yang cantik dan sentiasa menurut perintah ibunya. Oleh sebab itu ibunya selalu beranggapan Suri adalah anak yang baik. Sebenarnya Suri adalah kakak kepada Sara dan ibunya sentiasa menyuruh Sara menjadi seperti Suri.

Pertemuan pertama Johan dengan Suri menyebabkan muncul bibit percintaan antara mereka.

Gambar Pelakon


This post have 0 coment rios


EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post